Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.
Autor: Skopový, Michal
Vedoucí: Slavík, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a.s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a.s. Z analýzy SWOT vyplývají strategie, kterým by měla společnost věnovat dále pozornost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4387
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4733


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skopový_2007_bp.pdfZablokované 370.6Kb PDF
skopový_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skopový_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet