Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy |
| Autor: |
Adámková, Helena
|
| Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí mladších tří let v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány základní pojmy z oblasti čtenářské pregramotnosti a také možnosti edukace dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. V empirické části jsou popsány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol, které učí ve třídách dvouletých dětí. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsou uvedeny návrhy na možnosti rozvoje čtenářské pregramotnosti, které jsou uplatnitelné u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43865
|
|
Datum:
|
2018-10-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50801
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet