Analýza struktury zákazníků malé firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza struktury zákazníků malé firmy |
| Autor: |
Tkadlecová, Marcela
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na strukturu zákazníků a vztahy firmy se zákazníky. Teoretická část práce je zpracovaná jako kritická rešerše zaměřená na podnik a dodavatelsko-odběratelské vztahy. V rámci praktické části bylo využito kvalitativní analýzy formou hloubkového interview s odběrateli. V práci je zhodnocen aktuální systém řízení a navrženo doporučení, které se týká segmentace zákazníků a zlepšení úrovně řízení vztahů se zákazníky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43835
|
|
Datum:
|
2019-01-07 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
49976
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet