Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky
Autor: Kratochvílová, Iva
Vedoucí: Horák, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky Tonak, a.s. veřejnosti a jejího postoje k němu. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část vysvětluje problematiku značky, proces budování vztahu mezi zákazníky a značkou a její význam. Praktická část poté využívá těchto zjištění a také typy strategických analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníka se současným stavem image značky. Na základě výsledků jsou nalezeny oblasti pro zlepšení a je navrženo několik typů řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43826
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49917


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvílová_2019_dp.pdf 5.000Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2019_op.docx 22.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2019_vp.docx 23.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet