Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh |
Autor: |
Stavělová, Lenka
|
Vedoucí: |
Krchová, Hana
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a.s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost popisu lepeného hranolu, jeho výrobě, životnímu cyklu. Dále pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a zhodnocení konkurence včetně marketingové-ho mixu je vypracováno doporučení pro firemní inovační politiku co se týče zavedení dře-věného lepeného hranolu na český trh firmou CE WOOD a.s. Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4381
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5574
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet