Název: | Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně |
Autor: | Hábová, Kateřina |
ISBN: | 978-80-7454-811-6 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/43770 |
Datum: | 2015-07-09 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: | |
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce je navržení komunikační strategie KC tak, aby bylo dosaženo jeho úspěšnosti ? aby byl o jeho služby dostatečný zájem a aby byly z komunikačního hlediska uspokojeny všechny cílové skupiny a jejich členové se tak stali spokojenými a loajálními ?zákazníky?. Disertační práce začíná teoretickou částí věnující se oblasti podnikání, kreativity a marketingové komunikace. Teoretická východiska jsou použita jak v kapitole věnované metodice, tak v praktické části práce. Ta je koncipována jako marketingový výzkum skládající se z několika metodologických součástí, jako je průzkum trhu, analýza komunikace podnikatelských inkubátorů nebo analýza cílových skupin; hlavní částí výzkumu jsou hloubkové rozhovory s představiteli úspěšných evropských univerzitních podnikatelských inkubátorů doplněné o pozorování. V poslední, projektové části je navržena komunikační strategie potenciálního KC.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit | Popis |
---|---|---|---|---|
hábová_2018_teze.pdf | 2.491Mb |
Zobrazit/ |
||
hábová_2018_dp.pdf | 2.614Mb |
Zobrazit/ |
None | |
hábová_2018_vp.pdf | 402.0Kb |
Zobrazit/ |
None |