Identifikace využívání aktivizujících metod ve výuce na střední škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace využívání aktivizujících metod ve výuce na střední škole |
Autor: |
Jančálek, Pavel
|
Vedoucí: |
Lukášová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci využívání aktivizujících metod ve výuce na střední škole v předmětu ekonomie. Cílem této práce je analýza interakce učitele a žáků z hlediska vyučovacích metod a popis postoje žáků k aktivizujícím metodám ve výuce. Pro dosažení cíle je autorem realizován kvantitativní pedagogický výzkum, v němž bylo použito pozorování výuky a záznam jednotlivých využitých metod a vyhodnocen sémantický diferenciál postojů žáků k těmto využitým metodám. Zpracováním získaných dat v tabulkovém procesoru jsou výsledky interpretovány v strukturovaném členění ve slovní, tabulkové a jinak grafické podobě. Na základě výsledků jsou formulována doporučení k využitelnosti výzkumu v pedagogické praxi na střední škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43739
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47986
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet