Propagace léčiv - etika nebo komerce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace léčiv - etika nebo komerce |
Autor: |
Abšnajdrová, Jitka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Smyslem této práce bylo postihnout současnou situaci na poli propagace volně prodejných léčivých přípravků, její rozbor, analýzu. Poskytnout na tuto situaci různé úhly pohledu, jak z hlediska tvůrců komunikačních aktivit, tak z pohledu konečných spotřebitelů. Tyto dva úhly pohledu pak doplnit o zákonná ustanovení, která se k tomuto tématu vztahují a také o doporučení specifikovaná subjekty samoregulace reklamy. Následně pak vytvořit analýzou všech těchto údajů východiska pro tvorbu Zásad pro efek-tivní a etickou komunikaci v oblasti volně prodejných léčivých přípravků. A tvorba těchto zásad. Při tvorbě těchto zásad bylo důležité, aby bylo na celou věc pohlíženo racionálně a nepřevážil ani jeden z extrémů - buď etická stránka věci na úkor efektivnosti propagačního sdělení, nebo naopak. Těmito zásadami pak byla potvrzena hypotéza, že v propagaci léčiv tak, aby tato byla účinná je nutno skloubit jak etickou, tak komerční stránku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4370
|
Datum:
|
2007-08-13 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet