Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě
Autor: Kohútová, Juliána
Vedoucí: Honzková, Iva
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom oddiely zameriava na analýzu súčasnej marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, analýzu jej konkurencie a SWOT analýzu. Druhý oddiel, projekt, zobrazuje efektívny komunikačný plán na sociálnych sieťach podložený časovou, nákladovou i rizikovou analýzou. Súčasťou práce sú aj navrhované vzorové propagačné materiály vybranej spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43651
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49102


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kohútová_2018_dp.pdf 6.111Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kohútová_2018_op.docx 24.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kohútová_2018_vp.pdf 664.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet