Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě |
Autor: |
Kohútová, Juliána
|
Vedoucí: |
Honzková, Iva
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom oddiely zameriava na analýzu súčasnej marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, analýzu jej konkurencie a SWOT analýzu. Druhý oddiel, projekt, zobrazuje efektívny komunikačný plán na sociálnych sieťach podložený časovou, nákladovou i rizikovou analýzou. Súčasťou práce sú aj navrhované vzorové propagačné materiály vybranej spoločnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43651
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49102
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet