Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Chudoba, Jakub
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43650
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49100


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chudoba_2018_dp.pdf 4.947Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chudoba_2018_op.docx 27.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chudoba_2018_vp.docx 29.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet