Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Chudoba, Jakub
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43650
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49100
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet