Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o. |
Autor: |
Čokavcová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její využití při zavádění nových produktů na trh, konkrétně dětských doplňků stravy společnosti VITAR, s. r. o. Cílem práce je sestavení komunikační kampaně tak, aby se nová výrobková řada dostala do povědomí zákazníků a vyvolala u nich zájem. V rámci řešení byly použity analýzy SWOT a PESTE. V oblasti průzkumu trhu je použito dotazníkové šetření a mystery shopping, díky kterým bylo zjištěno současné postavení vitamínů společnosti VITAR, s. r. o. na trhu a postavení konkurenčních vitamínů. Podle zjištěných výsledků je navržena marketingová komunikační kampaň pro vstup nových dětských vitamínů na trh. Na základě zjištěných výsledků a navrhnutého řešení je možné přizpůsobit marketingovou komunikaci tak, aby byla přiměřená a efektivní vzhledem ke konkurenci i zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43648
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49098
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet