Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.
Autor: Čokavcová, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její využití při zavádění nových produktů na trh, konkrétně dětských doplňků stravy společnosti VITAR, s. r. o. Cílem práce je sestavení komunikační kampaně tak, aby se nová výrobková řada dostala do povědomí zákazníků a vyvolala u nich zájem. V rámci řešení byly použity analýzy SWOT a PESTE. V oblasti průzkumu trhu je použito dotazníkové šetření a mystery shopping, díky kterým bylo zjištěno současné postavení vitamínů společnosti VITAR, s. r. o. na trhu a postavení konkurenčních vitamínů. Podle zjištěných výsledků je navržena marketingová komunikační kampaň pro vstup nových dětských vitamínů na trh. Na základě zjištěných výsledků a navrhnutého řešení je možné přizpůsobit marketingovou komunikaci tak, aby byla přiměřená a efektivní vzhledem ke konkurenci i zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43648
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49098


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čokavcová_2018_dp.pdf 4.401Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čokavcová_2018_op.pdf 848.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
čokavcová_2018_vp.docx 24.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet