Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu |
Autor: |
Foltýn, Lukáš
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá e-commerce portály a digitální komunikací v nich. Je zde sepsáno, jak může správný obsah webu a digitální komunikace ovlivnit úspěšnost a prodej světového portálu s designovými polepy automobilů. Portál je představen projektovou dokumentací, kde jsou popsány jeho funkce a potřeby klientů specifikované na základě výzkumného dotazování. Cílem práce je návrh digitální komunikace z pohledu obsahové struktury webu, copywritingu a uživatelské přívětivosti. Součástí je doporučení na obsahovou strategii na zvýšení povědomí přes sociální sítě a přilákání klientů do portálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43627
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49063
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet