Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy |
Autor: |
Zwicker, Radek
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce charakterizuje hypermarket jako specifický distribuční kanál, stručně popisuje historii hypermarketů v České republice, jejich vývoj a postavení v rámci dalších typů maloobchodních prodejen. Charakterizuje produkt nahraných nosičů domácí zábavy DVD. Analyzuje současné distribuční a marketingové strategie DVD, ukazuje chyby, kterých se v minulosti dopustily videodistribuční společnosti. Diplomová práce rovněž navrhuje optimální distribuční a marketingovou strategii DVD pro hypermarkety a ukazuje, jak by se dala použít i v jiných distribučních kanálech. V závěru se práce pokouší pojmenovat budoucí trendy v distribuci filmů konečnému zákazníkovi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4355
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4984
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet