Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín |
Autor: |
Mocková, Támar
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje alternativním školám, které jsou dostupné v České republice. Práce je členěna na dvě části teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je objasnit vývoj alternativního školství ve světě i v České republice, vysvětlit pojem alternativní škola, její funkce a typologii. Dále se práce zabývá principy jednotlivých alternativních škol působících v České republice. Poslední kapitola je věnována konkrétním alternativním metodám výuky na Základní škole Sychrov ve Vsetíně. Cílem praktické části bylo zjistit, jak jsou rodiče žáků Základní školy Sychrov spokojeni s výběrem školy a s formou výuky a jaké aspekty hráli roli při výběru alternativní třídy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43555
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
48950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet