Filozoficko-etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filozoficko-etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci |
Autor: |
Janoštík, Pavel
|
Vedoucí: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Závěrečná práce k tématu filozoficko-etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci, je v současné době velice aktuální téma. Sociální pedagogika je velmi obsáhlý obor, který sdružuje hodně kategorií. Důležitý je současný pohled na práci sociálního pedagoga a jeho uplatnění v praxi. Je důležité prozkoumat, jak by mohl sociální pedagog přispět ke zlepšení práce v dětském domově se školou, kde jsou vychovávány děti s poruchami chování, které pochází převážně z nefunkčních nebo afunkčních rodin. Lze uplatnit nějaký druh spolupráce sociálního pedagoga s dítětem, rodinou, sociálními pracovníky, školou a úřady? Stojí o spolupráci sociálního pedagoga učitelé a vychovatelé v dětských domovech se školou? V čem a jak by jim spolupráce se sociálním pedagogem byla prospěšná a v jakých formách? Tyto a ještě další podrobnosti budou zjišťovány, prostřednictvím kvantitativního pedagogického výzkumu a dotazníkového šetření. Výzkum bude vyhodnocen a budou provedeny závěry a doporučení pro další praktické využití v zařízeních dětských domovů se školou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43518
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
48886
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet