Možnosti Marketingu na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti Marketingu na sociálních sítích |
Autor: |
Dovrtěl, Aleš
|
Vedoucí: |
Králík, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Úvod práce je určen k vysvětlení základních pojmů, jako je marketing, reklama, sociální sítě a jak spolu tyto pojmy souvisejí. V druhé části jsou rozebrány možnosti marketingu na sociálních sítích, podle kterých jsou navržena doporučení, jak správně a efektivně využít reklamu na sítích. Cílem je poskytnout především malým a středním firmám návod, jak se zviditelnit a získat konkurenční výhodu. Praktická část obsahuje rozdělení sociálních sítí na základě jejich využití, návrh metodiky pro marketing na Facebooku a závěrem demonstraci příkladu tvorby úspěšného marketingu na sociální sítí Facebook. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43429
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
48744
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet