Engine Godot a jeho praktické využití
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Engine Godot a jeho praktické využití |
Autor: |
Sajič, Lubomír
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje herní engine Godot, představuje jeho základní možnosti a jeho možné využití v praxi. V teoretické části práce je popsáno rozhraní enginu a jeho ovládací prvky. V další části jsou představeny a popsány jednotlivé nástroje enginu. Praktická část se zabývá tvorbou ukázkové hry a dokumentace k enginu v českém jazyce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43425
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
48738
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet