Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ |
Autor: |
Hanáček, Tomáš
|
Vedoucí: |
Chramcov, Bronislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce cílí na využití prostředí virtuální třídy pro zvýšení efektivity a atraktivity vzdělávacího procesu. Výhodou tohoto prostředí je možnost použití z libovolného místa v libovolném čase jen za předpokladu dostupnosti datových sítí. Teoretická část práce mapuje dostupná softwarová prostředí virtuální třídy a dále pak možnosti využití konkrétního systému ve výuce na základní škole. Cílem praktické části práce je nejprve analyzovat aktuální stav těchto technologií na vybrané škole, navrhnout plán pro její zavedení, navrhnout a popsat postup při tvorbě kurzu v prostředí virtuální třídy a doplnit ho o názorné ukázky aplikovatelné příklady metodických listů pro vyučovací hodiny, jenž využití virtuální třídy zahrnují. Dalším praktickým výstupem je pak video tutoriál, který cílí na učitele, kteří s prací v prostředí virtuální třídy začínají. Celkové vyhodnocení přínosů a efektivity edukačního řešení je pak realizováno dotazníkovým šetřením, které tvoří poslední kapitolu praktické části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43401
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48705
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet