Tvorba marketingové strategie firmy PELZ CZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba marketingové strategie firmy PELZ CZ s.r.o. |
Autor: |
Ryšková, Marcela
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové strategie. Vedlejšími cíli mé práce bylo navrhnout zlepšení marketingové strategie a posoudit užití marketingových aktivit, které jsou zahrnuty v marketingové komunikaci, především reklamu, podporu prodeje a direct marketing. Pro zpracování své bakalářské práce jsem si vybrala společnost PELZ CZ s.r.o., která se zabývá solární ochranou před slunečním zářením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4339
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet