Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech |
Autor: |
Kompas, Daniel
|
Vedoucí: |
Grečnár, Ján
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena především na trend 360° děl, který v audiovizuálním průmyslu v současnosti vzrůstá, ale lehce se dotýká i možné budoucí transformace ve virtuální realitu. Na tuto problematiku se dívá z hlediska mistra zvuku. Nejprve stručně shrnuje historii a vývoj prostorového 3D zvuku. Dále vysvětluje teoretické základy nejužívanějších metod, které jsou pro tento účel navrženy, včetně formátů či způsobů reprodukce. Nakonec se tématu věnuje z praktického hlediska a snaží se nastínit způsob, jak lze ke zvukové stránce těchto děl přistupovat, a to pomocí zkušeností zběhlých profesionálů, i autora práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43391
|
Datum:
|
2017-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet