Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Autor: Kompas, Daniel
Vedoucí: Grečnár, Ján
Abstrakt: Práce je zaměřena především na trend 360° děl, který v audiovizuálním průmyslu v současnosti vzrůstá, ale lehce se dotýká i možné budoucí transformace ve virtuální realitu. Na tuto problematiku se dívá z hlediska mistra zvuku. Nejprve stručně shrnuje historii a vývoj prostorového 3D zvuku. Dále vysvětluje teoretické základy nejužívanějších metod, které jsou pro tento účel navrženy, včetně formátů či způsobů reprodukce. Nakonec se tématu věnuje z praktického hlediska a snaží se nastínit způsob, jak lze ke zvukové stránce těchto děl přistupovat, a to pomocí zkušeností zběhlých profesionálů, i autora práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43391
Datum: 2017-12-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kompas_2018_dp.pdf 3.773Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kompas_2018_op.pdf 78.67Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kompas_2018_vp.pdf 78.43Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet