Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody |
Autor: |
Rajnochová, Alena
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska z oblasti kompetencí, angažovanosti, specifik učitelské profese a možností profesní podpory a rozvoje. Praktická část práce popisuje výzkum pracovní a osobní pohody učitelů 1. stupně základních škol ve Zlíně a faktorů, které ji dle jejich vnímání ovlivňují. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43305
|
Datum:
|
2017-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48555
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet