Projekt marketingové komunikace společnosti Topek s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Topek s.r.o. |
Autor: |
Bahulová, Adéla
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Nejprve ve své diplomové práci vysvětlím pojmy marketingová komunikace a jednotná marketingová komunikace. Jednu kapitolu také věnuji popisu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. V praktické části, po představení společnosti Topek s.r.o., se budu věnovat analytické činnosti, kde mimo SWOT analýzy a Porterovy analýzy, uvedu také výsledky dotazníkového šetření. Na základě výsledků analýzy vypracuji projekt marketingové komunikace, který by měl odstraňovat případné nedostatky v marketingové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4319
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5915
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet