Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie |
Author: |
Štochl, Michal
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4316
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4978
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account