Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie |
| Autor: |
Štochl, Michal
|
| Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4316
|
|
Datum:
|
2007-04-20 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4978
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet