Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
Autor: Lukeš, Petr
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně vybraných částí metakognitivního myšlení, konkrétně předvídání a hodnocení, u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na předškolní věk a podrobněji rozebírá předškolní zařízení a tělesný i duševní rozvoj dítěte. Druhá kapitola se zabývá problematikou metakognice a autoregulace, definuje tyto pojmy, popíše jejich důležitost a význam. V praktické části bakalářská práce představuje metodologii realizovaného kvantitativního výzkumu, výzkumný nástroj a výsledky výzkumu. Cílem výzkumu je za pomoci pracovních listů odhalit úroveň metakognitivního myšlení u výzkumného souboru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43166
Datum: 2017-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 48345


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lukeš_2018_dp.pdf 4.355Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lukeš_2018_op.docx 19.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lukeš_2018_vp.docx 18.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet