Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku |
Autor: |
Lukeš, Petr
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně vybraných částí metakognitivního myšlení, konkrétně předvídání a hodnocení, u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na předškolní věk a podrobněji rozebírá předškolní zařízení a tělesný i duševní rozvoj dítěte. Druhá kapitola se zabývá problematikou metakognice a autoregulace, definuje tyto pojmy, popíše jejich důležitost a význam. V praktické části bakalářská práce představuje metodologii realizovaného kvantitativního výzkumu, výzkumný nástroj a výsledky výzkumu. Cílem výzkumu je za pomoci pracovních listů odhalit úroveň metakognitivního myšlení u výzkumného souboru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43166
|
Datum:
|
2017-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
48345
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet