Sociální klima třídy u nadaných žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální klima třídy u nadaných žáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální klima třídy u nadaných žáků
Autor: Válková, Adéla
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na deklarování klimatu školní třídy nadaných žáků. Konkrétně se zaměřuje na tři oblasti klimatu třídy a těmi je klima suportivní, motivace k negativnímu školnímu výkonu a sebeprosazení. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, které se této problematiky týkají, jako je nadání, intelektově nadaný žák a formy vzdělávání nadaných žáků. Dále se práce zaměřuje na nadané dívky, nadané žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a období dospívání u nadaných. Poslední část teoretické části je věnována klimatu školní třídy a jeho souvislosti s nadáním. Praktická část práce prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu s hlavním cílem zjistit, jak nadaní žáci deklarují klima školní třídy. Výsledky výzkumu byly podrobeny komparaci se stenovými normami aplikovaného dotazníku a taktéž byla provedena komparace deklarování klimatu třídy v závislosti na pohlaví, typu školy a přítomnosti speciálních vzdělávacích potřeb žáků s nadáním.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43111
Datum: 2017-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48269


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
válková_2018_dp.pdf 3.117Mb PDF Zobrazit/otevřít None
válková_2018_op.doc 52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
válková_2018_vp.docx 17.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet