Sociální klima třídy u nadaných žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sociální klima třídy u nadaných žáků |
| Autor: |
Válková, Adéla
|
| Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na deklarování klimatu školní třídy nadaných žáků. Konkrétně se zaměřuje na tři oblasti klimatu třídy a těmi je klima suportivní, motivace k negativnímu školnímu výkonu a sebeprosazení. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, které se této problematiky týkají, jako je nadání, intelektově nadaný žák a formy vzdělávání nadaných žáků. Dále se práce zaměřuje na nadané dívky, nadané žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a období dospívání u nadaných. Poslední část teoretické části je věnována klimatu školní třídy a jeho souvislosti s nadáním. Praktická část práce prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu s hlavním cílem zjistit, jak nadaní žáci deklarují klima školní třídy. Výsledky výzkumu byly podrobeny komparaci se stenovými normami aplikovaného dotazníku a taktéž byla provedena komparace deklarování klimatu třídy v závislosti na pohlaví, typu školy a přítomnosti speciálních vzdělávacích potřeb žáků s nadáním. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43111
|
|
Datum:
|
2017-11-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48269
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet