Copingové strategie učitelů středních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Copingové strategie učitelů středních škol |
Autor: |
Otrhalíková, Nikola
|
Vedoucí: |
Kavková, Veronika
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo zjistit, které stresory nejvíce postihují učitele střední školy, které strategie užívají při zvládání stresových situací a zdali pohlaví ovlivňuje výběr copin-gové strategie. Výzkumu se zúčastnilo 36 respondentů ze střední průmyslové škole v Břec-lavi z toho 15 mužů a 11 žen. Výsledky výzkumu prokázaly, že nejvíce vyskytující stresory jsou: Nízké platové ohodnocení a stále se navyšující administrativa. Dále poukázal na fakt, že copingové strategie užívané pedagogy mají spíše negativní tendenci a dokázal, že existuje rozdíl v užívání strategií mezi muži a ženami. Na závěr byla diskutována otázka, zda by učitelé měli zájem o zřízení relaxační místnosti na jejich škole a následně většina pozitivních odpovědí zapříčinila vznik projektu, jehož cílem bylo navrhnout postup výstavby místnosti pro zmírnění stresu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43059
|
Datum:
|
2017-11-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Bezpečnost společnosti - Specializace: Rizikové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
48202
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet