Rizika zavádění nového výrobku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Rizika zavádění nového výrobku |
| Autor: |
Smítal, Josef
|
| Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42977
|
|
Datum:
|
2017-11-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
|
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
48118
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet