Rizika zavádění nového výrobku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rizika zavádění nového výrobku
Autor: Smítal, Josef
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42977
Datum: 2017-11-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 48118


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smítal_2018_dp.pdf 2.340Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smítal_2018_op.pdf 326.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
smítal_2018_vp.pdf 88.77Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet