Film jako médium propagace v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Film jako médium propagace v ČR |
Author: |
Kašparová, Marta
|
Advisor: |
Janíková, Jana
|
Abstract:
|
Práce pojednává o problematice product placementu ve filmu s důrazem na jeho význam pro české inzerenty a možnosti uplatnění v podmínkách českého filmového průmyslu. Product placement je formou komerční prezentace, která spočívá v integrování značkových produktů do prostředí, v němž není reklamní sdělení a priori očekáváno. Teoretická část shrnuje poznatky kinematografie hollywoodu a charakterizuje české prostředí. V praktické části je provedena detailní analýza product placementu ve zvolených filmech domácí produkce a výzkum u produkčních společností formou strukturovaného dotazníku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/428
|
Date:
|
2005-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2718
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account