Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole |
Autor: |
Fojtů, Zdenka
|
Vedoucí: |
Divošová, Romana
|
Abstrakt:
|
Cílem předkládané bakalářské práce je zpracovat postoje učitelů na vybraných střeních školách v okrese Vsetín. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracované informace týkající se oblasti specifických poruch učení a problematiky integrace do žákovského kolektivu. Praktická část mapuje aktuální postoje učitelů středních škol k problematice integrace žáků. Na základě analýzy dat od zainteresovaných pedagogických pracovníku získaných dotazníkovým šetřením je vyhodnocen aktuální stav na vybraných středních školách k problematice integrace a inkluze žáků se specifickými problémy učení do běžných kolektivů žáků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42875
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47981
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet