Podpora adaptace dětí na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podpora adaptace dětí na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podpora adaptace dětí na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek
Autor: Volfová, Martina
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: V bakalářské práci se autorka zabývá podporou adaptace dítěte na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek. Práce je teoreticko výzkumného charakteru. V teoretické části vymezuje teoretická východiska procesu adaptace dítěte na mateřskou školu, také prezentuje podporu adaptace z pohledu učitelek i rodičů, dále objasňuje pojetí současné mateřské školy a popisuje vývojové období předškolního věku. V empirické části autorka představuje, jak učitelky vnímají vlastní postupy, které uplatňují pro podporu a usnadnění adaptace dítěte na prostředí mateřské školy. Výzkum byl realizován prostřednictvím kvalitativního výzkumu, s využitím interview s učitelkami mateřských škol. Na základě zpracování interview byly zjištěny postupy užívané učitelkami pro podporu adaptace dítěte, dále také podmínky pro jeho usnadnění a také problémy, které při adaptaci učitelky pociťují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42848
Datum: 2017-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47945


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
volfová_2018_dp.pdf 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít None
volfová_2018_op.docx 16.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
volfová_2018_vp.docx 17.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet