Podpora adaptace dětí na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora adaptace dětí na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek |
Autor: |
Volfová, Martina
|
Vedoucí: |
Pacholík, Viktor
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se autorka zabývá podporou adaptace dítěte na prostředí mateřské školy z pohledu učitelek. Práce je teoreticko výzkumného charakteru. V teoretické části vymezuje teoretická východiska procesu adaptace dítěte na mateřskou školu, také prezentuje podporu adaptace z pohledu učitelek i rodičů, dále objasňuje pojetí současné mateřské školy a popisuje vývojové období předškolního věku. V empirické části autorka představuje, jak učitelky vnímají vlastní postupy, které uplatňují pro podporu a usnadnění adaptace dítěte na prostředí mateřské školy. Výzkum byl realizován prostřednictvím kvalitativního výzkumu, s využitím interview s učitelkami mateřských škol. Na základě zpracování interview byly zjištěny postupy užívané učitelkami pro podporu adaptace dítěte, dále také podmínky pro jeho usnadnění a také problémy, které při adaptaci učitelky pociťují. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42848
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47945
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet