Strategie učitele při řešení konfliktních situací mezi dětmi v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie učitele při řešení konfliktních situací mezi dětmi v mateřské škole |
Autor: |
Kopečná Kubínová, Michaela
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce výzkumného charakteru se zabývá strategiemi, které učitelé volí při řešení konfliktních situací. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké strategie učitelé volí při řešení konfliktních situací. Teoretická část sumarizuje poznatky o konfliktu, ukazuje možné strategie, které učitel může použít v konfliktních situacích, a pojednává o základním vývoji dítěte předškolního věku. Práce je kvalitativně orientovaná, kdy data byla získána pomocí pozorování a hloubkového interview. Výzkumný soubor tvořilo celkem šest učitelů z mateřských škol ze Zlínského kraje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42815
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47895
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet