Sociální aspekty vstupu dítěte do mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální aspekty vstupu dítěte do mateřské školy |
Autor: |
Balejová, Iveta
|
Vedoucí: |
Božik, Roman
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zabývá se vstupem dítěte do mateřské školy. Cílem práce je popsat možné sociální aspekty, které na dítě působí při jeho nástupu do mateřské školy, a mohou ovlivňovat jeho následné začlenění. Teoretická část práce popisuje proces adaptace dítěte v mateřské škole. Dále nastiňuje proces socializace v rodině a konkrétní aspekty, kde je zdůrazněn vliv rodiny jako hlavního sociálního aspektu. V praktické části je použit kvantitativně orientovaný výzkum, který byl realizován metodou dotazníků pro rodiče dětí předškolního věku ze Zlínského kraje. Na základě získaných a zpracovaných informací byly ověřeny hypotézy. Výsledky výzkumu vedly ke zpracování doporučení pro praxi mateřských škol, které se týká jak vedení a učitelek mateřských škol, tak i rodičů dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42801
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47865
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet