Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o. |
Autor: |
Kučerová, Eva
|
Vedoucí: |
Džieržavová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku " Spokojenost s reklamními agenturami". Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4274
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4697
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet