Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet
Autor: Radostová, Lucie
Vedoucí: Němcová, Jana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, zabývající se marketingem služeb, marketingovým mixem služeb, zákazníkem, spokojeností zákazníka a nakonec marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. Praktická část je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Je zde proveden marketingový mix ve společnosti RegioJet, následně dotazníkové šetření a na závěr je zpracována SWOT analýza společnosti, která popisuje silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve společnosti RegioJet a na základě výsledků pak navrhnout doporučení pro tuto společnost, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků na autobusových a vlakových linkách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42728
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45960


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
radostová_2018_dp.pdf 4.618Mb PDF Zobrazit/otevřít None
radostová_2018_op.docx 21.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
radostová_2018_vp.docx 27.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet