Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.
Autor: Jenčke, Josef
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42726
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45942


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jenčke_2018_dp.pdf 2.761Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jenčke_2018_op.docx 22.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jenčke_2018_vp.docx 22.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet