Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Chlapík, David
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42725
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45939
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet