Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Vondruška, Matěj
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti, která je provedena za pomoci dotazníkového šetření a dalších marketingových analýz. Výsledky analytické části jsou použity pro tvorbu návrhů zlepšení marketingové komunikace, které jsou realizovány v projektové části práce. Projektová řešení jsou podrobena nákladové, ča-sové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42699
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet