Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy
Autor: Horňáková, Mária
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42691
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 45632


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horňáková_2018_dp.pdf 6.861Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horňáková_2018_op.pdf 1.195Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horňáková_2018_vp.docx 24.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet