Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
Autor: Krajíček, Ondřej
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně. V rámci řešení bylo použito analýz PESTLE, Porterova modelu, zhodnocení současného stavu marketingu nemocnice a SWOT analýzy. V práci byl navržen marketingový plán, zahrnující vylepšení současného marketingu a jeho potenciálu, a dále implementaci nových prvků, jako je vytvoření marketingového oddělení. Výsledky této práce umožňují aplikovat zlepšení v krátkodobém horizontu s přímým vidi-telným efektem a finančním ziskem, ale i vytvořit v dlouhodobém pojetí stabilní marketin-gové prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42675
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45395


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krajíček_2018_dp.pdf 8.423Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krajíček_2018_op.docx 29.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krajíček_2018_vp.docx 24.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet