Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018
Autor: Zimčíková, Soňa
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova analýza pěti konkurenčních sil a nástrojů marketingového mixu. Sběr dat byl prováděn během realizace projektu prostřednictvím nově zavedené databáze klientů. Tyto výsledky byly vyhodnoceny a zpracovány do jednotlivých grafů a průběžného procentuálního plnění plánu. Výsledkem této práce je fungující systém projektu podpory rodin dětí s postižením a onemocněním. Přínosem práce je pro fond rozšíření působnosti a povědomí u širší veřejnosti, z pohledu klientů je pak přínos nevyčíslitelný v podobě pomoci, kterou nutně potřebují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42655
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42875


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zimčíková_2018_dp.pdf 3.689Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zimčíková_2018_op.docx 23.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zimčíková_2018_vp.docx 24.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet