Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com |
Autor: |
Výskala, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace českých herních a videoherních crowdfundingových kampaní na platfromě Kickstarter.com. V teoretické části představuje práce crowdfunding samotný, stanovuje jeho definici a popisuje modely a varianty crowdfundingu. Dále definuje základní typy marketingové komunikace v oblasti crowdfundingu. V praktické části se věnuje analýze vybraných herních kampaní, které rozebírá jak na základě sekundárních dat z portálu, tak na základě kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů s autory kampaní. Práce si klade za cíl stanovit nejvhodnější formy komunikace crowdfundingové kampaně a stanovit doporučení pro autory kampaní nových. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42612
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50562
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet