Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod |
Autor: |
Wallková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován již na konkrétní cíl, a tím je provozování kamenné maloobchodní prodejny. V závěru dochází k hodnocení záměru, zejména jeho efektivnosti a vznik možných rizik projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4260
|
Datum:
|
2007-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6387
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet