Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Autor: Martinovský, Pavel
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42600
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
martinovský_2018_dp.zip 331.4Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
martinovský_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
martinovský_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet