Projekt marketingové komunikace Hotelu Flóra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Hotelu Flóra |
Autor: |
Bežáková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca je zameraná na marketingovú komunikáciu Hotela Flóra. V teoretickej časti je spracovaná problematika týkajúca sa marketingovej komunikácie všeobecne, ako aj v hotelierstve. V praktickej časti uvádzam SWOT analýzu Hotela Flóra a analýzu konkurenčných hotelov ohľadom ceny, kapacity a marketingovej komunikácie. Analýza komunikácie Hotela Flóra je spracovaná pomocou interview. Na základe spomínaných analýz je navrhnutý komunikačný mix Hotela Flóra, ktorý sa pomocou komunikačných nástrojov snaží odlíšiť ponuku služieb Hotela Flóra od konkurencie a tlmočiť zákazníkom filozofiu a hodnotu firmy wellness hotela. V závere práce je urobený časový plán implementácie jednotlivých komunikačných nástrojov, personálne zabezpečenie, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4259
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
5987
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet