Image a firemní identita Českého rozhlasu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image a firemní identita Českého rozhlasu |
Autor: |
Andělová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce řeší firemní identitu a image Českého rozhlasu. Práce se zaměřuje na vnímání této značky širokou veřejností. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborných zdrojů, které se týkají zejména pojmům image a firemní identita. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Českého rozhlasu a jeho firemní identitu. Následně analyzuje pomocí kvantitativního šetření vnímání této značky veřejností. Praktická část obsahuje i SWOT analýzu zkoumané značky. Závěr je věnován zjištěným faktům a návrhům na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42587
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50530
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet