Výtvarné umění v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výtvarné umění v reklamě |
Autor: |
Valová, Alena
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje vztahu dvou širších pojmů reklama a umění. V teoretické části jsou tyto pojmy zpracovány v kontinuitě se specifiky daných oblastí. Dále práce charakterizuje definice základních principů jako vnímání reklamy recipienta z hlediska psychologie reklamy, vizuálních prvků či estetického vnímání uměleckého díla. V praktické části jsou představeny konkrétní reklamní kampaně v komparaci s originálním dílem, které bylo pro reklamu využito. Vnímání a srozumitelnost reklamních kampaní je zjišťováno prostřednictvím kvalitativní výzkumné metody focus group, která plynule navazuje na pilotní šetření z předešlé ročníkové práce. Získaná data jsou vyhodnocena a shrnuta v porovnání obou výzkumných vzorků. Naplněný cíl bakalářské práce zkoumá, jaký vliv má tato forma reklamního sdělení na recipienta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42584
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50527
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet