Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu
Autor: Navrátil, Radek
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o vlivu UX na objem prodejů ve vybraném segmentu, konkrétně v segmentu elektrospotřebičů. Jejím hlavním cílem je zjistit skutečnou důležitost UX v praxi, zejména pomocí uživatelského testování webu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, související s danou problematikou, popsaný vývoj e-shopů, s nimi souvisejících prvků UI a UX, zvoleny a vysvětleny výzkumné metody a rovněž stanoveny výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány výsledky šetření, provedena jejich analýza a také zodpovězeny výzkumné otázky a vyhodnoceno, zda byly cíle práce splněny beze zbytku či nikoli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42572
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50513


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
navrátil_2018_dp.zip 10.66Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
navrátil_2018_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
navrátil_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet