Role komunikace crowdfundingových projektů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role komunikace crowdfundingových projektů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role komunikace crowdfundingových projektů
Autor: Mikolášová, Barbora
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá crowdfundingovými projekty se zaměřením na cestování a popisuje jejich komunikaci. Teoretická část mapuje crowdfunding, pojmy s crowdfundingem spojené, jeho historii, dělení a typy platforem. Dále se pak věnuje marketingu a marketingové komunikaci s návazností na crowdfunding, popisuje komunikační prostředky, nezbytné pro crowdfundingový projekt. Teoretické poznatky jsou v praktické části přeneseny do praxe za pomoci analýzy a kvalitativního i dotazníkového šetření. Důležitou součástí je také popis komunikace a motivace z pohledu zadavatelů projektu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42571
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50512


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikolášová_2018_dp.pdf 2.346Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikolášová_2018_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mikolášová_2018_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet