Marketingová komunikace Divadla na cucky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Divadla na cucky |
Autor: |
Machalka, Jan
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky. Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní návrh na zlepšení komunikace daného divadla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42566
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet